СИБАНК е динамично развиваща се търговска банка
СИБАНК е динамично развиваща се търговска банка с 19 годишен опит в предлагането на пълната гама от банкови и финансови услуги и продукти както за гражданите, така и за корпоративните клиенти и малките и средни предприятия. Разполага с широко разгъната клонова мрежа в цялата страна и непрекъснато инвестира в обновяването и разширяването й. Същевременно банката отговаря на съвременното търсене, развивайки дистанционните канали за дистрибуция.
От 2007 г. СИБАНК ЕАД е част от белгийската банково-застрахователна група КВС. Интегрирането й с другата компания на групата в България – ДЗИ, позволява прилагането на иновативен подход в предлагането на нови за българския пазар банково-застрахователни продукти и услуги.
СИБАНК ЕАД притежава пълен банков лиценз. Действа като лицензиран инвестиционен посредник и извършва всички дейности, посочени в Закона за кредитните институции.
СИБАНК – МИСИЯ, ВИЗИЯ И ЦЕННОСТИ
Светът е променен. Ние се променяме също и ще се развиваме и растем по различен начин. Новата стратегия на СИБАНК, като част от групата КВС, очертава рамката на дългосрочното развитие на компанията, основано на ясни и устойчиви мисия, визия и ценности.
МИСИЯ
В основата на нашата философия за развитие е клиентската ориентираност, която ни позволява да бъдем близо до своите клиенти, да ги познаваме, разбираме и откликваме на потребностите им. За да спечелим доверието и изградим дълготрайни отношения с нашите клиенти, ние разчитаме на професионален екип от лоялни, мотивирани и ангажирани с целите на компанията служители. Водени от разбирането, че успешен може да бъде само социално отговорния бизнес, ние стриктно спазваме регулаторните изисквания и поддържаме партньорски отношения с всички заинтересовани страни. Ние вярваме, че бизнесът има ключова роля за просперитета на обществото и се стремим да дадем своя принос в икономическото, социалното и културното развитие на нашата страна.
ЦЕННОСТИ
Нашите ценности изграждат корпоративната ни култура и определят отношенията и действията ни спрямо всички заинтересовани страни.
Почтеност
Ние се отнасяме с респект към всички наши вътрешни и външни клиенти. Да бъдем почтени за нас означава да имаме честни и равнопоставени отношения, да бъдем открити и прозрачни в действията си, да уважаваме личното достойнство на всеки и да изграждаме взаимно доверие.
Отзивчивост
Ние ценим мнението на нашите клиенти и реагираме бързо и с подобаващо внимание на всички предложения, мнения или оплаквания. Нашите служители са открити, толерантни и подхождат с разбиране към всеки един конкретен случай.
Ориентираност към резултатите
Ние се стремим да постигнем най-висок резултат за нашите клиенти, нашите служители, нашата компания и нашите акционери. Ние изпълняваме това, което обещаваме. Стремим се непрекъснато да подобряваме нашите продукти и услуги и да надхвърляме очакванията на клиентите като предоставяме оптималното качество за дадената цена при безупречно обслужване. Банково-застрахователния модел генерира добавена стойност за клиентите ни чрез предлагане на допълващи се и оптимизирани продукти и услуги.
ВИЗИЯ
Ние се стремим да бъдем първата банка, която изниква в съзнанието на хората, когато обмислят закупуването на финансов продукт или услуга.
Ние се стремим да бъдем първата компания, която изниква в съзнанието на хората, когато търсят перспективна работа.
Ние се стремим да бъдем банка-еталон днес, за да бъдем първи утре.