“Данон” стъпва на българския пазар през 1994 г.
Данон е най-успешната в сферата на здравословните храни компания в световен мащаб. Със своите 160 фабрики и около 100 000 служители, Данон е представена на 5 континента и над 120 държави. През 2009 г., компанията регистрира продажби в размер на € 15 милиарда. Данон заема водещи позиции в сферата на здравословните храни в четирите си различни бизнес девизии: свежи млечни продукти (n°1 в света), води (n°2 на пазара за бутилирани води), бебешки храни (n°2 в света) и клинично хранене.
“Данон Сердика”, клон на DANONE Group, от 1995 г. е абсолютен лидер на българския пазар на свежи млечни продукти. В портфолиото на компанията са включени 5 основни марки с над 50 продукта с високо и постоянно качество. Компанията съчетава европейските стандарти на DANONE Group със спецификата и условията на българския пазар и желанията на българските потребители.
Мисията на “Данон” е да осигури здраве чрез своите продукти на възможно най-голям брой хора в цял свят. И в България нашата мисия е да предлагаме здравословни продукти, които помагат за балансирано и пълноценно хранене на цялото семейство.
“Данон Сердика”
– Разработва нови продукти, за да отговори на очакванията на потребителите и да задоволи различните вкусове.
– Инвестира в модерни производствени технологии, които гарантират чисти, сигурни и здравословни продукти с постоянно и високо качество.
– Стимулира професионалното израстване на своите служители, като им осигурява специализирано обучение.
“Данон Сердика” e активен член на организацията ЕКОПАК България за контрол на отпадъчните опаковъчни материали.
Компанията покри изискванията за сертификата ISO 14001, който удостоверява, че тя съблюдава опазването на околната среда.